If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

luni, 23 septembrie 2013

încep începuturile începătoare




Incredibil cât de multe idei aveam acum 5 minute şi imediat ce m am apucat de scris mi au şi dispărut,cum şi păţesc de cele mai multe ori.
zilele trec,timpul s a comprimat şi pot să zic în sfârşit că a trecut Bacul şi acel an al dracu care a fost.Acum back to basics.
Nu ştiu dacă am mai vorbit de începuturi pe aici pe undeva,dar momentele astea sunt preferatele mele. Necunoscutul,aproape uitasem ce dor mi a fost de el. Acea curiozitate şi dorinţă. Pentru mine necunoscutul e libertate deşi poate suna ciudat. Chiar sună ciudat. Pentru prima oară trag aer în plămâni şi simt. Simt acest proces care până mai ieri devenise un automatist. Totul are sens. Poate asta e explicaţia,poate nu.nici n o caut în orice caz.
Mi aduc aminte că multă vreme mă tot împiedicam de un soi de citat sau ce o fi gen oamenii se schimbă. Şi mă înnebunea pentru că nu l pricepeam. Era la fel ca melodiile de dragoste pe care nu le simţi decât dacă te a lovit luceafărul sau ce te loveşte pe tine,oricine ai citi acum. Cred că o bună parte din perioada de liceu mi am petrecut o încercând să înţeleg ,după capul meu,nebulozitatea asta. Şi am ajuns în sfârşit la o concluzie care va rezulta în alt citat tot preluat din întâmplare. Nu vreau să fac un cuprins dintr un clişeu atât de dramatic şi stupid la urma urmei. Ar însemna să spun teoria chibritului inutil.
Spuneam deci de concluzie. Cred că treaba asta a zis o o actriţă tare faină dar nu sunt sigură aşa că nu voi da vre un nume.Era un sfat adresat către fiul său. Să nu te iroseşti. Această propoziţie a devenit o treabă atât de evidentă în universul meu încât stau şi mă gândesc ce m a împiedicat să realizez asta mai devreme.Sigur că foarte multe. Dar într un final am ajuns unde trebuia. Nu merită să te iroseşti pentru persoanele care nu apreciază.Merită să te iroseşti pentru plăceri vinovate sau mai puţin vinovate pentru că oricum destul de curând te vei evapora. Dar pentru acel el ,ea,ei ,ele care nu văd, nu aud, nu ascultă de nimic decât de acel Eu plasat în centru universului lor nu se merită.
Obişnuiam să cred că m am născut in the wrong generation cum se spune. Că atât mai blamează toată lumea generaţia asta de mi a ajuns până peste cap. Dar nu. asta e generaţia perfectă pentru că poţi să alegi ,să fii ,să vrei,să faci ce vrei tu. Adică libertate. Când n au avut o,doreau,simţeau,creau scenarii care sperau să le săvârşească într o bună zi. acum când o au toată lumea trasă la indigo. Efectul de turmă all the wav. Da mă societatea care e pe aici şi pe dincolo şi pe care toată lumea o judecă uitând fireşte ca societatea înseamnă toţi cei care vorbesc sau nu.care tac sau fac sau care nu fac nimic.
Începuturi,irosire,oameni,libertate,societate. Da multe gânduri şi foarte multe de spus despre fiecare în parte. Însă la sfârşitul zilei rămâi tu cu tine. Foarte puţin mai sunt care stau faţă în faţă cu ei.Foarte puţin care şi mai fac faţă.


Niciun comentariu: