If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

luni, 6 mai 2013

Eu îi spun confensiune

Mă omoară tumblr ul, mă jur. Nu pot să nu mă abţin să nu postez ceva ce eu personal n aş fi aşternut în cuvinte,nu credeam că cineva ar face asta,dar again tumblr,the one and only. Titlul la fel şi următorul fragment aparţine http://fatainboxeri.tumblr.com/, cred.

"noi am fost ceva căruia nu-i găsesc nume, nu-i găsesc definiţie sau asemănare. nu-i găsesc început, rădăcini sau parcurs. noi am fost ceva ce am pierdut înainte să avem, ce am risipit înainte să consumăm, căci noi, dragule, noi ne-am risipit aşteptând să se întâmple ce nu s-a întâmplat. noi nu am fost prieteni sau iubiţi, cunoscuţi sau străini, trupuri sau orice altceva material. noi, dragule, noi am fost trăiri, am fost sentimente şi gânduri. noi n-avem nume, despre noi ştiu doar că am fost ceva ce s-a sfârşit prea repede şi crede-mă, am sufletul bolnav să aflu de ce."

Niciun comentariu: