If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

sâmbătă, 27 aprilie 2013

ne gândim, şi răzgândim


Poza de mai sus îmi descrie exact deja vu ul ce mi apare în minte de ceva timp. Nu ştiu de ce vreau să scriu şi nici nu vreau. Oricum gândurile se amestecă la nesfârşit. Âsta e rostul lor.
Deşi nu mi permit să am această stare în acest moment totuşi mai imi fuge mintea la un pix şi o foaie. Vorbesc mult,vreau să scriu mult deja cuvintele nu mi mai ajung. Şi e bine într un fel că cică comunicarea înseamnă libertate. Sau cel puţin asta ar fi trebuit să însemne. Dar în practică lucrurile stau altfel.
Până una alta n am ajuns la cursul festiv asa cum am spus că va fi în următoare postare,am ajuns într o zi de sâmbătă. Drumul e lung,timpul e scurt..but who s counting?

Niciun comentariu: