If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

duminică, 1 iulie 2012

21

Exceptând fapltul că este vară şi că acel "fiecare cu ce l doare" nu se aplică doar printre oamenii de rând. you -oricare ai fi, won şi de această dată...nu i bai.
Pe noul principul eu vara nu dorm,(not), eu vara plec. (nu tocmai într o vacanţă dar acesta ar fi un mic detaliu). căci aşa cum tipul cu melodia cu pricina este entuziasmat până peste poate de realizarea lui,aşa se fuge si la mine care mai de care să ajungă cât mai departe de al meu univers.mă mir cum de nu s au călcat pe picioare.
Dar o să las miratul la o parte că nu prea mai este timp de multe lately, şi dacă mă mai lungesc mult scot şi eu vre un hit cu preocupările mele existenţiale. aşa de sezon.






3 comentarii:

Iona spunea...

mda...eu nu mi-am facut programul de vara si e deja iulie:-s

Anonim spunea...

lasa viata sa vina de la sine. De fiecare data cand esti down daca faci ce e potrivit in momentul ala, sooner or later, ceva sau cnv pana la urma ajunge sa te ridice.

Nu spunea...

@Anonim
nu o iau nicaieri. deciziile nu sunt aproape niciodata cand trebuie ,dar cine mai sta sa observe asta ?:) definitely not me