If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

sâmbătă, 16 iunie 2012

busy times

Nu, încă nu mi am dat duhul la vre un colţ neferit de lume, şi încă nu am necesarul timp să revin la preocupările mele de altă dată.ar mai fi un încă dar nu degeaba se numeşte blogul lui Nu şi nu jurnalul. Revelaţii de ultim moment ar fi multe,dar voi alege momentul de azi. Nu ştiu multe însă ce ştiu sigur este că se poate alege totuşi în viaţă chiar şi când crezi că nu poţi. sunt o tipă atât de ok încât mă calc eu pe mine pentru tine. sunt o tipa atât de a dracu încât nu doreşti să mă mai întâlneşti vreodată. depinde unde te situezi. aleg oamenii pe care îî vreau şi mă lăs aleasă de cine vreau. atu?aşa aş spune. însă azi am simţit un fior al regretului.nu trebuia sa ma joc cu tine de a iubirea. a trecut . şi cum în trecut nu mi permit să trăiesc, nu mă interesează cum ar fi fost altfel.

Niciun comentariu: