If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

marți, 13 septembrie 2011

you start with lies, I haven t finished yet






















nu mi as fi inchipuit niciodata ca voi ajunge in postura de a scrie despre minciuni. pentru ca mi se pare,si sigur asa e, ca mi irosesc timpul degeaba pe un subiect banal, aparent si in profunzime.
Dar mintea mi e plina de surprize, as usually. desi,durerile mi sunt altele,sunt momente in viata cand trebuie sa mi epuizez toate sursele mai putin misterioase ca sa trec in partea opusa.
Poza e cat se poate de expresiva,i think. asa ca nu ma voi apuca sa fac teoria chibritului pe niste lucruri de care mi provoaca o sila imensa.
Insa pentru mine eixista 2 mari tipuri de minciuni: bine gandite, si jalnic,genial de proaste gandite ca astea de mai sus si ca muuuulte muuulte altele.
A minti este o arta. si in afara faptului ca sunt rare persoane,aproape inexiste ,care sa gandeasca din aceasta perspectiva,mai vin,restul persoanelor zic, cu niste completari idioate care inca nu mi pot da seama de unde sunt atat de inspirati. but whatever. arta nu e pentru toti,asa cum nici toti nu sunt pentru arta.
si tot in numele artei,as pocni vreo doi,doar prin cuvinte.


i couldn t help myself :). and neither you will.

2 comentarii:

29 decembrie spunea...

poza este geniala...
imi place cum ai facut blogul;x

29 decembrie spunea...

pai.. cand gasesti imaginea pe net.. care vrei tu.. dai click dreapta pe ea si apoi 'vezi imaginea' ai luat linkul, adresa de la ea, si o pui pe blog ca imagine, doar ca nu dai deschide un fisier, ci adauga link. ai bagat linkul si gata:d
daca nu ai inteles, sa-mi spui, ca iti fac screen.