If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

luni, 12 septembrie 2011

kind of new



nu te vreau,scoala.nici de data asta.defapt nu stiu daca exista cineva care sa te vrea,dar deja mi scade interesul cand vine vorba de altii.deci revenind.
toate lucrurile par sa si revina la anormal,caci da. la mine e fix invers. insa eu nu vreau sa mi revin. desi, e drept ca as avea nevoie de un secol de liniste,doar ca refuz sa aud de asa ceva.i was born to live.and more .to be wild. linistea nu incape in discutie.
si prea ma tinala cum sunt,nu pot sa nu adaug faptul ca doamna A, daca chiar v ati hotarat sa va intoarceti va asigur ca nu o sa scapati de blestemele mele entru cat mai aveti de facut umbra pamantului.caci eu a 2 a sansa nu o acord.


P.S:but still,i came to win.

Niciun comentariu: