If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

joi, 1 septembrie 2011

you are going down





Dar hai sa ne intelegem odata pentru niciodata. Adica acum. Cum ar fi posibil sa ,doar sa gandesti cuvantul repros, cand tu ti l ai intiparit atat de bine in sange.
Si defapt ,vezi tu.. eu ti am dat o ocazie fara probleme,dar le ai facut sa existe oricum.
Acum,sa mi spui care din noi se complica mai mult ?
N ai negat vreodata existenta ta asa cum eu am facut o.dintr un simplu joc. No pain,no gain. Sau poate psihologia inversa pe care nu ai folosit o. si asta n ar fi cel mai trist daca ti ai fi dat seama ca tu doar traiesti. Si eu exist.
Am inceput prea repede, i admit, aceasta istorisire de doar doua minutele. Dar dragi mei si mai putin dragi cititori,simteam ca “aerul ma sufoca” daca nu insiruiam cuvintele in acest mod.
Si nu mi e bine sa ma explic eu pe mine,asa cum nici voua nu va e prea bine sa intelegeti prea multe.
Insa pot sa mi trag sufletul linistita,caci septembrie mi a batut in geamul de sticla.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Imi place blogul tau !!! :x Si postarile sunt foarte frumoase , tine-o tot asa :*