If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

duminică, 4 septembrie 2011

Discutam in pararel,intelegem diferit



Luam o tipa, un tip si un décor and guess what? A lot of things happens.
Deci sa zicem ca era o primavara tarzie,dar chiar si iarna de ar fi fost nimic nu s ar fi schimbat. Si circumstantele au pus o pe tipa intr un decor complex,iar pe tip intr unul mizerabil. Niciunul dintre ei nestiind clar acest lucru.


Azi mi a sunat telefonul ca niciodata. Defapt azi s au intamplat destul de multe lucruri ciudate. Ma bucur ca am prins ultima ciocolata calda de la magazinul din colt. Asta era intradevar cea mai mare realizare .
Dupa 3 ore de preludiu cu un tip caci,presupun ca descoperise universul si alt nu stiu ce infinit, m am ridicat atat de plictisita ,incat culmea ironiei imi uitasem cheile la el. Dar se pare ca acel univers, de care mi tot povestea el prin miscari « lascive » adica genial de jalnice, a tinut cu mine si le am primit printr un tip mult mai ok pentru acele cateva secunde.
Mi am plimbat picioarele obosite printr un magazin de tot felul de lucruri de care nu as beneficia in viata mea,doar ca sa mi linistesc mintea. Insa ghinion. N am reusit sa ies de acolo fara sa nu ma impiedic de cineva la cel mai propiu sens.nu am retinut decat.hmm absolut tot si nimic. N as fi putut spune ca era urat frumos, gras slab..nimic. insa as fi putut spune ca as fi iesit la o ciocolata calda cand soarele rasare.


In ziua de azi nu e greu sa abordezi orice fel de tipa daca pretinzi ca stii. Chiar si asa drumul catre succes este inevitabil. As putea spune ca sunt genul de tip care « iubeste » pe oricine,dar prefer sa nu. Si cum ziua asta a fost deja prea confunza datorita faptului ca m am trezit intr o camera plina de fete , avand nici un habar de orice altceva. Plus apeluri peste apeluri pana i am hotarat destinul crud telefonului dar necesar.
Am ajuns intr un loc ce parea a fi un magazin. Dar cum realitatea mi se amesteca cu orice gasea, traiam cu speranta sa fiu sau sa vad ca sunt oriunde doar nu aici. Izbitor moment,la propiu,cand o tipa a luat contact cu mine. Si poate toate astea ar fi fost sau ar fi contant nimic,daca stiam.daca pretindeam ca stiu. Dar atunci facusem fata realitatii ei,ochilor ei care nu cred ca mi as mai aduce aminte ,dar i as recunoaste..
-Nu vrei… ? cat de tampit puteam fi sa zic asa ceva,nu stiu.
- Nu.
La inceput e tot greul.
- Mi am pierdut telefonul si as dori un minut sa sun pe cineva, daca tot ne am « intalnit »
- Si eu imi doresc multe, si totusi nu cersesc oamenilor nimic.
Damn, smart girl.
- defapt era o favoare.
- Te cunosc ?
- Necunoscutii iti sunt mai cunoscuti tie. Deci prefer sa ti raman asa.
Fara pic de mister tipul asta. Si desigur, probabil ii lipseste mult mai multe.
- te straduiesti prea mult sa ti demonstrezi ce nu esti. Dar deja ti ai incalcat tot pentru acest minut. Insa am nevoie de o banca.
- Surpind multa lume . eu te as invita la o ciocolata calda da n am bani.
- Nu si pe mine. Stai linistit,vei gasi pana ajungem.
Incepeam sa ma dezmeticesc alaturi de ? cineva care mi a rapit toata constiinta pentru cateva minute.si m a lasat ,plecat cum sunt deobicei. Dar era atat de creata si zambea ironic continuu.
Iar Numele tau este?
- ah nu te agita prea tare. Nici macar prin pat nu o sa mi treci.
Damn this girl.
-nu te agatam acum.
- nu.ma agati de cand te stradui neincetat sa mi demonstrezit si tu acelasi unviers de care sunt satula sa aud.
-dar eu nu sunt ca altii.
- oh esti fix ca altii. Iar prima greseala deja ai facut o. nu am sa asist la a 2 a.
eu sunt razvan. Iar ochii mi sunt atat de albastri de la prea multe greseli de care mi zici. Dar nu mi pare rau. Asa cum nu mi pare rau ca ai vrut sa crezi pentru un moment,caci banci nu sunt pe aici.
-nu. dar ciocolata calda este.
Si eu am bani.
-tu ai prea putine. Dar uite cum facem razvan,tu mi oferi aceasta ciocolata cu ochii inchisi. Si eu ti dau minutul.
- exsta vreo diferenta ?
- exista multe lucruri. Dar asa poate ai invata sa cersesti mai putin.

Niciun comentariu: