If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

miercuri, 24 august 2011

young,wild,free



In caz ca m ai uitat, sunt tipa aia mai creata,mai nebuna si incapatanata pana peste poate,care intamplator ti e prietena de 5 ani de acum ?
Care si a trait fiecare moment, de la suferinte maxime in toiul noptii cu dileme si puncte de pus..la punct. Pana la ras isteric si tinut de manuta pana ajungeai pe cealalta parte a trotuarului. All,together. Dar staaai. Ca e doar inceputul .
In cele mai profunde vise ale mele ma gandesc sa scriu un roman,sau sa fac un film ca nu cumva sa uit vre un detaliu. Si fata de ceilalti ani simt deep deep ca asta e un inceput. Unul big. Si ca gossip girl ul pe care toata lumea il cunoaste nu e nici pe departe cu ce e aici. Damn.cate s au mai intamplat,in special vara asta. Inca nu ma hotarasc daca sa o dau in dulcegarii sau nu dar hey. Ai ajuns la 17 ani you know ? noi nu ne vedeam nici pana la 16. cel mult la liceu cu vesnica ciocolata calda. Si facultatea era doar un vag vis care ne urmareste si e tot mai aproape de acum.




Dar revenim. 17.numai cat il rostesti si deja simti un aer diferit. Cel putin eu l am simtit. Ca pe o eliberare asa. Nu vreau sa ma gandesc la dezlantuirea ta cand o sa citesti aceasta postare,inca.
Am sa ti spun un mic mic secret. Pe care asteptam sa ti l spun candva .si presupun ca e cel mai bine acum.
Cand am implinit eu 17 ani. Fix in ziua aia de dimineata m am trezit cu un mega deja vu sau flashback sau cum vrei sa i spui. Si erai tu. Si eu. Ce am fost. Ce suntem . si ce vom fi. Si pe cat d infricosator suna.nu parea deloc asa d rau. Si daca pana acum ma ingrijora vesnica intrebare filozofica,aceea cu scopurile.
Stiu deja ca am atins pe unul. Tu mi amiga d mi corazon. Stiu ca am realizat ceva in viata si adica am reusit sa raman ce sunt, cum sunt, pe aceleasi principii impreuna cu tine. Ca am ajuns sa traim ceva ce pare a deveni un mit in zilele noastre. Si aceea fiind true friendship.
Si cu toate ca « good girls gone bad » . we will never be that bad. Si ti spun si de ce. E drept ca peste alt an o sa fim iar (inca traiesc cu speranta ca o sa supravietuim) in acelasi loc de unde am plecat mereu. Si totusi diferit. Caci ne loveste experienta fix intre ochi atat de tare,caci e imposibil sa nu vrei sa o lovesti si tu.



Dar fata de generatia noastra,no offence here, girl we are some big exceptions. Si numai sufletelele noastre stiu cat de greu e uneori. Dar nimic ce nu se rezolva cu o vodka ,o sedinta foto, o noapte dormita la tine, o orice cu tine.
Cateodata ma gandesc cu o imensa satisfactie ca pot spune cu mana pe inima ca o persoana va fi mereu acolo pentru mine. Si invers.caci promisiunile raman promisiuni cum ai spus si tu. Si le voi tine minte pana le vom indeplini pe toate. Si doar daca n ai vazut tu n a mai vazut nimeni cate intorsaturi ia viata noastra,dar in asa fel incat sa facem fata impreuna. Oricand,oriunde.
Dar lucrurile nu au fost mereu chiar atat de rele , caci mereu reusim sa facem in asa fel incat sa radem cu aceeasi intensitate,sa ducem totul la un alt nivel. Si ahhh.ce o sa mai ducem. Sunt convinsa ca n ai uitat marele meu testament inainte sa ma dau in blestematul acela de chaos ,insa am realizat ca spusesem prea putin atunci. Traiam prea tare cu senzatia ca o sa mor in curand,probabil acela era motivul mai puternic. Deci pe langa acele lucruri care trec pe to do list,mai avem un singur lucru maret de realizat,acela fiind facultatea.



n am sa stau sa ti spun ce ar fi pe capul meu si al tau,vazandu ne intrand fix si exact unde ne am dorit ca si in liceu,unde mi am omorat la propiu genunchii in mega saritura care am executat o ( mardarescu cred ca era mandru daca vedea ).caci atunci vom simti exact ce si cum. Sper sa nu omor pe nimeni de atata fericire,zic.
But ,gata cu facultatea. Whaaat the hell. Mai avem 222222 adica doi,ani,frumosi (2 cai frumosi), pe care ii vom face fata in stilul nostru.cel mai mega ultra stil. Si de care ne vom mandri mai tarziu.caci chiar daca o sa spunem ahh cat d proaste eram,as usual,.proaste ,proaste da nu prea. Deobicei sunt o modesta in adevaratul sens al cuvantului dar aici nu e nici o indoiala.
Ca inchiere,ca mi s a uscat gura nu de alta, am sa citez o prietena care a citat pe nu stiu cine si carei ii mega multumesc ca mi a luminat ziua atunci.
« Viaţa nu-ţi oferă niciodată o a doua şansă de a face o primă impresie. »
tu nu o sa ai niciodata nevoie de o a doua sansa. Una ti e perfect de ajuns.

• am trecut de la ps uri la stelute because i m not in the mood . so.
• Imi incep prima steluta ,recunoscandu mi vina insa fara intentie. Si aici ma refer la carte. Sa stii ca titlul mi s a parut inocent,dar abia cand am ajuns acasa i am inteles sensul.si dupa cateva rasfoiri. Trebuia sa ajunga in manutele tale la anul,daar mucoasa cum esti ai avut noroc. Dar te roooog eu sa nu cada sub privirile mamei tale ca s a dus naibii toata reputatia mea. There is too much sex .pana si eu care sunt open minded,deschisa la destule orizonturi am ceva indoieli.
• Apoi,trebuie sa recunosc ca sinceritatea ta de astazi era sa mi provoace un atac de cord la un foarte propiu sens. Apreciez gestul dar cand vine vorba de vesti atat de strong trebuie sa ai un plan acolo.ceva. niste pasi de urmat.cum ar fi. :
Pasul 0 : asigura te ca nu spui vestea si apoi imi inchizi telefonul. Ca sa stau in agonie pana ma suni sa ti spun toate suferintele mele.
Pasul 1 : intreaba ma de sanatate ,avand in vedere ca ieri ti am zis ca mai aveam putin si mi dadeam duhul
Pasul 2 : mai intreaba o data de sanatate, poate sunt in zilele alea cand trebuie sa intrebi de mai multe ori ca sa ajungi la raspuns
Pasul 3 : anunta ma sa trag o gura zdravana de aer,ca mai nou sunt generoasa asa cum ma stii si economisesc oxigen, sa mai traiasca si altii. Ah cat de ironica am fost.
Dar daca tii minte 0 pasul ( ) ) si pasul 3 am sa mai apuc sa supravietuiesc ceva timp.
• si ma declar oficialmente mama omida pentru vestea asta.caci am presiiiimtiiiiiiit. Desigur nu impactul. Dar ideea. Schimbarea. So welcome change ! be good to us,pretty please. Tu ramai mama subtilelor.
• Brusc mi am adus aminte de tipul de la Bershka,care spre durerea mea profunda am uitat sa l mentionez mai sus. Deci tipule,stim ca existi(si inca cum),dar tu nu stii cat de deep deep o sa ramai in sufletele noastre. Acum sansa ar fi de 1 la 1000 sa citesti fix acest blog si fix aceasta postare.
• Ti as mai fi scris cateva stelute,doar asa cateva impresii, dar taxiul ma asteapta jos sa ma livreze la tine cu un mega tort si probabil o scena demna de Hollywood ,caci altfel nu prevad cum o sa ajung ,la aceasta ora tarzie, in casa la tine fara sa ti dai seama de adevaratul scop. Dar daca numai sunt eu actrita numai e nimeni.

Heppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii birthday my girl !!

After everything we had gone through ,i care even more about you. So don t disappoint me. Don t disappoint you. We ruuuuuuun the woooooooooooooooooooooorld!
Te foarte pup.


3 comentarii:

Spune-mi Ioana. spunea...

Now I know for sure that I'll never be alone.
Multumesc mult pentru postare si pentru ca intr-adevar mi-ai aratat tot timpul ca tie chiar iti pasa.
Surpriza voastra mi-a luminat ziua chiar daca era inca noapte,iar citatul mi-a dat un sentiment cu adevarat greu de explicat.
Iti multumesc ca esti tu!

Sweet Lemon spunea...

Ce dragut din partea ta! :)

Suflet de curva spunea...

emani energie prin scrierile tale