If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

sâmbătă, 20 august 2011

way to much so far




ma uit la acest blog si constant imi repet,azi nu voi scrie,azi nu voi scrie,azi nu voi scrie. and here i am,writing.
sa taci pentru aproape un anisor,e probabil normal sa zaresc vag cateva reactii. si poate ca nu tacutul e de vina,but what the hell. cand m am "trezit" mi am dat seama ca nu am apucat nici sa atipesc in tot acest timp. dar am o durere prea crunta dupa cap sa raman doar la acest subiect.
nu intelesesem niciodata ( sunt multe pe care nu le inteleg,dar asta e alta treaba de care n am timp sa ma ocup.what a shame.) citatul " i wished ctrl+ z worked in real life" foarte des auzit si vazut. pana in acest minunat moment cand ah,ce relevatie am avut.
n am avut nevoie sa sterg la propiu ceva,orice .pana si o linie trasa de un anumit creion.probabil pentru ca mi se parea ca se potrivea in decor.tampita iluzie. but we aaalll learn to make mistakes. nu ca m ar consola cu ceva si nu ca as regreta, thank God. insa acum mi am ales radiera specifica acestor cazuri. caci e drept ca pana acum nu ma oboseam,si nici in viitor nu prevad acest lucru.se vor sterge de la sine.
nu stiu exact de unde am achizitionat o. i must have been blind those times. in fact i must have been everything just not who i used to be.
simt schimbarea intrandu mi in sange. ah,si cat am strigat dupa ea.si nu ca as fi total surprinsa de faptul ca schimbarea ma duce spre unul din multe scopuri in viata.
but damn it feels so fucking good.

Niciun comentariu: