If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

marți, 29 martie 2011

oh,who am I















am incercat sa "marchez" trairi necontrolate.(toate mi sunt necontrolate defapt) din motive bine ascunse,stiute dar uitate.
si apoi, m am certat cu mine in mai multe dati pe motivul de control,pe care sunt absolut sigura ca nu am sa l dobandesc.
si apoi am realizat la sfarsitul zile,care nu sfarsit, ca in a mea camera minunta nu se invarte nimeni. nu se invarte nimeni cu mine. nu ma invart eu.
Ar fi fost groaznic daca realizam asta ieri sau in oricare alta zi. azi e mai putin decat toate.

Ca sa ajung in cuvinte trebuie sa ajung mai intai in simturi. iar acolo ma pricep cel mai bine.

Un comentariu:

Pacatoasa spunea...

P.S ''imi place''