If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

marți, 12 aprilie 2011

fade away




..poate mi am pierdut indemanarea.sau?
nu mi dorm zilele sau noptile. le simt.
aproape fiecare noapte ma intrebam ce se ascunde in spatele imaginilor vazute numai de mine,
aproape in fiecare zi ma intrebam,diferit,ce se acunde in spatele imaginilor ce devin blocuri.
dar mi a trecut.
mi am intors spatele spre un loc mai bun.inconstient,in alt vis fiind mai rau.
alteori,confuza,imi aruncam pastilele intr un pahar -deseori plin cu apa.insa niciodata nu avea efect.daca exista vreo unul.
imi descheiam miile de bluze,care realmente erau inghesuite defapt intr un sertar vechi.
stiam oricum ca hainele nu mi ar fi de folos,sau somnul cel ce l doarme toata lumea.sau normalul realitatii lor.

Un comentariu:

Pacatoasa spunea...

In primul rand, vreau sa sti ca am furat imaginea :D imi place, de aceea o sa o folosesc si eu pe blogul meu (cu aprobarea ta ;) ) pe urma, in al doilea rand, mi se pare ca.... ma regasesc in cuvintele tale (desi suna a cliseu ;)) ), dar chiar ma regasesc. Din pacate.