If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

sâmbătă, 10 septembrie 2016

niciodată nu vine singur




Am rezolvat multe exerciții de a lungul timpului: exerciții la mate, la română. Dar cele mai interesante sunt exercițiile la trecut. Un fel de deja-vu care nu apare niciodată pe nepregătite. Ești mereu acolo să exersezi, să proiectezi viziuni non-sens.
-Ce gând stupid mi-a trecut prin minte, mi am zis în timp ce coboram alene pe aleea plină ochi de copaci multicolori.
Hm. Aerul e mai puternic azi, deși soarele nu strălucește deloc. Cafeaua cu mentă în mâna stângă, cursurile de germană în mâna dreaptă. Totul ar trebui să capete un sens nu? Adică facultatea asta a naibii are un sens. Ce Dumnezeu îmi caută mintea prin paradoxuri trecute de a doua tinerețe (vechi) când cuprind sensul vieții cu două mâini?
- Auuu! Domnișoara visătoare pe aici mai trec și oameni!
- Ei bine da mai trec și oameni. Dacă m aș fi îmbrâncit din greșeală cu vreo amintire vă asigur că nu s ar fi văitat atât.
- Asta e un fel de îmi cer scuze. sunt prea amețită în drumul spre... ia sa vedem .. germană aveți aici.. deci bănuiesc facultate sau vre un curs nu?
- Nu vreți și un număr de telefon dacă tot sunteți atât de curios? Și nu îmi cer scuze pentru nimic. Nu se prind rănile așa ușor de dumneavoastră.
- De unde știți asta? Dacă insiști.. sigur mai am loc în agendă.
- Dacă se prindeau așa ușor sigur v ați fi împiedicat și dumneavoastră de câte cineva.
- E de înțeles.. concentrarea dumneavoastră este mult mai rănită decât a mea. Adică germana asta te fură cu totul. Nu ți ajunge o viață să o înveți.
- Ce pot să vă spun.. după a treia viață nu mi se pare că am avansat așa de mult, dar cine știe. I am spus zâmbind.
- Vai de mine! Atât de tânără să ți simți sufletul împovărat?
- Tinerețea e un cuvânt relativ, ca și timpul.

Norii s au adunat pe cer din nou. Vântul îmi flutura părul în toate părțile semn că e cazul să mi văd de drum. Care drum? Ăla de nu l vezi niciodată, dar și când apare e ca și cum ar fi fost acolo dintotdeauna.
În seara asta plouă cu frunze. Să cadă liniștea peste noi.

Niciun comentariu: