If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Take you down another level ,get you dancing with the devil.



E un lift ingheţat şi o lumină slabă care parcă bate din toate pârţile cănd defapt nu e nici unde.
5,25 a.m+ respiraţia accelerată+rimel curs pe obraz.
- Ştii cum e treaba cu căzutul şi ridicatul ? mă trezesc surprinsă cu vocea lui în spatele meu.
- Îmi pare rău că mă gândesc la lucruri mai PUŢIN importante ca de exemplu cum ies de aici, şi nu la "a fi sau a nu fi ul tău".
- E chiar interesant defapt. pun pariu că nu ţi aminteşti cum ai ajuns aici.
- Nu mi amintesc cum din butonul 5 a ajuns la 4 şi la o zdruncinatură scurtă? se pare că mi amintesc. pe cât era pariul ?
- N aş fi atât de sigur. e 5 25 a .m nu? tu eşti între etajul 5 şi 4. îti aminteşti?
- Îmi amintesc că a trecut ceva timp de atunci..uite. 5 şii ..25. imposibil.
- Hmm..e frig gheaţă .de ce ţi curge rimelul pe obraz? şi fie vorba ntre noi cum ai ajuns aici ?
- Se pare că tu ştii mai bine de 5 uri şi 4 uri. eu ştiu unde să ajung nu de unde vin.
- Te cred ,dar dacă ai face un efort ai înţelege. tu vrei dar nu poţi..
- Vreau dar nu pot..hmm. vreau să ies de aici se pune nu? şi de ce naiba nu mai merge ceasul ăsta?
- Nu ţi e frig? plus că timpul trece..undeva pe aici.
- Cum aş putea să uit când te am pe tine să mi reaminteşti constant despre căzături si ridică..staai puţin. 5 şi 4. cazi şi ridici.şi 25.lift,tu,eu.

Era un lift îngheţat şi o lumină care parcă bătea din toate părţile când defapt nu era nici unde. Aveam 5 minute,eram doi şi 2 etaje.

Niciun comentariu: