If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

sâmbătă, 22 decembrie 2012

sfârşituri




M am trezit subit cu o sete de a căuta ceva ce mi scapă ,evident neştiind exact ce. Deschid, închid câte un sertar punăndu mi aceeşi întrebare : what the hell am i doing here ? de parcă aş juca într un film prost mereu şi mereu. Şi atunci m am decis că ah trebuie să scriu .despre lipsuri,sfârşituri una, alta poate mă luminez.
Sfârşitul ăsta recunoscut la nivel global să zic aşa, mi a creat o stare de iritare mai mult decât îmi închipuiam şi asta pentru că sfârşitul lumii chiar este lângă noi. respiră cu noi, mănâncă cu noi, stă în faţa noastră în fiecare zi mai sfidător în felul lui . Aşadar în fecare moment al zilei se sfârşeşte lumea cuiva şi nu pentru că a prezis o civilizaţie ci pentru că aşa e firea lucrurilor. Încă nu Înţeleg în totalitate toată această logică însă cum spunea mama " începutul e mai greu, sfârşitul e mereu tragic ".
Cu o zi înaintea " chestiunii" ăsteia cu muritul lumii ,mai din umor ,mai din cauza laturii mele irezistibile de a mai filozofa puţin când mi se dă ocazia îmi făcusem o listă în capul meu cu ce realizasem până atunci şi suna cam aşa : Am reuşit să mi învâţ 5 nervi la bio ( bucuria revărsându se prin toţi porii ), am luat cadouri , mi am descoperit filmul preferat,cartea preferată cu alte cuvinte am început să mă cunosc şi să mă înţeleg mai bine, am petrecut al 2 lea Sfânt Andrei memorabil şi de altfel am multe amintiri memorabile, am pierdut, am câştigat exact cât trebuia până acum. am trâit ,iar daca lumea mea avea să se sfârşească ştiam sigur că nu era loc de regrete.
Evident când m am trezit uitasem de toată această "nebuloasă" cum că ceva s ar sfârşi. Destul cu asta.
Revenind la nevoia de a găsi ceva ce nici tu nu ştii. Nu am mai experimentat senzaţia asta pănă acum,dar cum se spune este un început în toate. A nu se confunda aceasta lipsă cu regretul,căci eu nu mai aveam mult şi treceam cu vederea fix ce era mai important.Probabil încercarea mea de a trece peste un gol fară să l confrunt nu a făcut decât să l adâncească şi realizarea asta a fost făcută tocmai înaintea Crăciunului. Nu astea erau planurile,însă în cateva zile multe se schimbă.

Niciun comentariu: