If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

miercuri, 24 octombrie 2012

mentosane şi alte chestii

Azi am produs mentosane la greu. (frecat menta adică) de nervi şi frustare că doar deh mă mai apuca şi pe mine crizele de adolescentă pe terminate. nu mi permit sa am un full time job de profunzime all day long. deşi ar fi o treabă. iar încurc engleza cu româna da după 7 h de fiecare obiect pe săptămâna nu mi iese altfel.
Lăsând asta la o parte, miraţi mi au fost ochii când am văzut un filmuleţ despre oraşul meu într o manieră pe care nu o percepeam. Deşi sătulă pănă peste cap ,18 de acum 19 ani de zile petrecute în el sau pe lângă el e ceva. Dar pânâ să ajung să l iubesc mai am 1 an de urât. şi apoi dusă voi fi.
O zi chiar poate fi lungă şi în roman, pare mi se. Drepturii de autor : Dragoş Vrânceanu.

http://www.youtube.com/watch?v=Go8Fyj4O7T8

Niciun comentariu: