If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

duminică, 7 octombrie 2012

dear dream...

Virgula a fost înlocuită cu punctele de suspensie..însă ce anume a rămas neschimbat? mai nimic, exact. Şi atunci...
Mă tot învart de zor,pierzând totul într o clipită. Merg,urc,cobor şi fug dar se pare că s a găsit şi pentru asta o explicaţie.că cică nu e nici asta realitatea de care tot mă încăpăţânez s o aflu. Dar oameni buni care este? să mi spună şi mie cineva,altceva. că în mintea mea ştiu prea bine ce se află, prea mult.
Nu mi stă în fire să aştept prea mult, m am lecuit de acest obicei, aşa că am să trec mai departe.Dimineaţa asta a fost ...hmm. a fost. cand in sfărşit mă oprisem din atâta alergat,s a mai oprit cineva şi puf! ştiu cum e cand viaţa bate filmul,invers era un mister până atunci. cine,ce,cum? nu ştiu..

But dear dream,

I d like to meet you again.
Sincerly, Laura.



Un comentariu:

Iona spunea...

intotdeauna viata bate filmul...zi faina in continuarea...puf, a fost ;))