If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

sâmbătă, 25 iunie 2011

where were you at my 17's?




















cauta mi lumina unei zi insorite de mai. si adumi o, aici..
mi e teama ca am o lista lunga de dorinte si nici macar timp.
dar tu stiai asta nu?
si apoi cum se face ca de fiecare data cand imi socotesc maruntisul ,printre degete imi scapa ceva important?
nu m am uitat in urma cand am impartit totul, mai putin pe mine.
si totusi privirea a incetat sa mi priveasca..
iar eu, apropierea mi fireasca
n a fost decat o pierdere in zare.



Sunt nopti si ani si luni si zile trecatoare,
sunt suflete de a pururi statatoare.

si nu mi e jena,mila de al meu timp,
caci suflet numai am..nimic,nimic.

Un comentariu:

Maia spunea...

frumoase versurile de la sfarsit..