If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

miercuri, 22 iunie 2011

still my sky is falling



























ei spun multe lucruri. si probabil as continua sa i ascult din aceeasi pura plictiseala doar daca m as fi gasit in alt moment.
(e putin peste poate si cu aceste momente. sa l gasesti pe cel prielnic sa mananci,sa asculti,sa vorbesti,sa nu vorbesti,sa privesti,sa uiti,sa minti, s.a.
insa nu e , ca pe mine ma ocolesc toate, probabil din acelasi sentiment.)

in ciudata mi "plecare" spre necunoscut,mi am linistit sufletul si mintea cum am putut mai bine. nu stiu cat am pierdut,am castigat dar stiu ca totul a fost exact cum am prevazut.
si probabil pentru toti se incheie un anume ceva. pentru mine nimic.

Un comentariu:

29 decembrie spunea...

uitasem sa mai trec pe aici .. si am uitat cat de special e.