If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

joi, 12 mai 2011

zbucium



mi am legat cele 10 sau nu stiu cate maini de un trecut aproape inexistent acum. ceea ce m a impiedicat sa duc la bun sfarsit prezentul,sau poate nu.as putea gasi orice scuza,dar nimic sa ma ajute realmente.
nu mi stiam vechile probleme pana nu mi am cunoscut noile.si pana cand n am incercat sa ies din suflet,impropiu spus.
cand iti strigi o schimbare atat de mult este imposibila sa vina,de cele mai multe ori.si pacat ca n a venit.
si totusi nu m am lamentat mai mult decat ar fi necesar niciodata.nici acum nu e cazul.imi cunosc propriile greseli care,intentionat mi le fac dintr o lipsa imensa de multe.
.
prea multe reguli nescrise,intiparite in sangele majoritatii ,mi au tulburat apele.indiferenta as fi sa se ofere cineva sa le limpezeasca.
nu am avut nevoie atat de mult de un nimic pe care sa nu l mai simt,ca acum.
.

Niciun comentariu: