If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

miercuri, 18 mai 2011

from a special friend


Cred ca te asteptai sa n-o mai fac,dar iata ca am facuto.Doar de acum deja este traditie si cine sunt eu sa o uit?Sincer nici nu stiu cum sa incep, am stat vreo 10 minute sa stiu ce sa spun pentru prima oara ca apoi sa imi iau avantul, cum fac eu de obicei, si sa nu ma mai opresc.
Cred ca ti-am mai spus asta,defapt sigur,si ma repet ca pur si simplu mi e greu sa constientizez anii care au trecut pe langa noi.Cum de la o copila care credea ca Wonder Land exista ai ajuns acuma la 17 ani cand deja ne bucuram si cu un strop macar de fericire,care si ala apare dupa secole.S-au schimbat atat de multe,stii ca unele lucruri nici n-as fi crezut vreodata ca se vor schimba.Dar s-au schimbat fara ca sa se opreasca si sa mai intrebe ce vom face noi dupa asta.Totusi ti-am mai spus asta odata...demult... ti-am spus ca ma simt extrem de norocoasa pentru simplu fapt ca macar prin toate astea am trecut impreuna cu tine si ca ma mai alinat stiind ca totusi exista cineva caruia chiar ii pasa si ma intelege.Si ajung la acelasi lucru pe care l-am repetat,il repet si creca si la 80 de ani o sa-l mai repet cu siguranta:Cum naiba a trecut asa repede timpul?Ca iar incepe sa boceasca batrana din mine care se simte tot mai apasat.Bine,recunosc ca ma simt tanara si in stare de multe multe alte lucuri,dar in situatii din astea oficiale batrana reapare.Mai mult cand vad oamenii de langa mine decat cand ma vad pe mine,ca eu sunt o aeriana si asa voi fi mereu si am prea putin timp ca sa ma mai gandesc si la mine.
Ne-am facut atatea planuri care cu trecerea timpului unele s-au spulberat,dar altele raman inca in visele noastre si care sper ca se vor realiza intr-o zi.Niciodata sa nu uiti de ele pentru ca nici eu nu voi uita orice s-ar intampla.Promisiunile sunt promisiuni si nu trebuie uitate.Macar atat ne ramane in zilele cand ploua,iar noi ne emonim sa mai raman stropul ala de speranta ca candva poate visele noastre atat de frumoase se vor realiza si ca asa cum 4 ani cu bune si cu rele am reusit sa fim cu adevarat prietene,asa vor trece multi multi ani in care vom continua acest lucru.
Si sper ca peste un an o sa ma aflu din nou aici,exact in acest loc uranduti iar un La multi ani! dar cu completarea atat asteptata:majoro.

3 comentarii:

29 decembrie spunea...

si poate asa va fi..

Sweet Lemon spunea...

Very nice :)

Anonim spunea...

astia da prieteni:)