If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

miercuri, 19 ianuarie 2011

no future in the past


M am trezit cu un gust puternic de zmeura in acea dimineata ploioasa. si era ceata si era frig,destul cat sa mi inghete privirea pe geamul nu demult existent.
Umbla vorba ca in acea cafenea din coltul strazii avea sa fie plina de ganduri ratacite.si eu trebuia sa fiu prezenta,cumva. .Mi am luat paltonul si cizmele si am iesit mai mult dezbracata decat imbracata,caci asa imi era obiceiul.
Ploaia a patruns pana la piele,asta fiind singurul lucru care ma bucura.si am petrecut 1 ora,2,3 plimbandu ma pe strazile inguste pana mi am adus aminte scopul si locul unde trebuia sa ajung.Nu am atras atentia cu nimic ,poate doar cu picaturile lasate in urma mea din par si palton.
Imi gasisem locul deja prevazut in mintea mea si cerusem chelnerului plictisit o cafea,o ciocolata calda si un pachet de tigari.si asteptam cu ochii inchisi incercand sa te gasesc.
Chelnerul a risipit momentul de concentrate,asezandu mi strategic ceea ce i am cerut.
" -esti un tip destul de inteligent" i am spus,afisand un zambet ironic.
"- as dori sa ti stiu numele si poate sa mi permiti sa ti ofer cateva sugestii in privinta paltonului tau."
Am tacut pentru ca realizasem ca erai in spatele meu,iar gandul ca m ai fi recunoscut ma tulbura putin. chelnerul disparu printre mese iar eu am inghitit in sec. puteam sa ti simt gandurile si sa aud zgomotul pixului atingand hartia. si recunosc ca mi am intors privirea doar o data, sa ti vad parul cret o sticla de vodka si 3 foi.
M am concentrat pe tigarile si cafeaua in timp ce profitam de ciocolata calda,sau ea de mine. dar chelnerul din nou isi face aparitia,putin iritat .
"-as dori sa platesti acum"
privirea a alunecat pe tigarile de pe masa si am inceput sa le inmoi in cafeau deja racita . stiam ca le vei gasi tot acolo.acela fiind singurul mod de a ti comunica ceva,probabil de neinteles.
si m am ridicat mai obosita decat ma asteptam,zambind si de data aceasta.
plecasem fara sa i platesc,fara sa privesc inapoi.

3 comentarii:

Mihai spunea...

postarea ta e genială laura :) :X

H e r a. spunea...

Am putut sa vizualizez tot,
foarte interesant,bravo

Better spunea...

mai trec pe la tine.se simte bine aerul asta. :)