If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

sâmbătă, 22 ianuarie 2011

far away.


Imi trebuiau 2 zile ca sa ajung la o intalnire pe care o amanasem de cand ma stiu. dar nu aveam de gand sa fac nimic nici azi,nici in zilele care ar urma.
mi am coborat sufletul 6 etaje cautand un loc mai inghetat ,mai amortit poate. imi pierdusem tot maruntisul,la fel si gandurile si cine mai stie cate.
Un taxiu a binevoit sa se opreasca si sa ma poarte spre alte strazi total necunoscute. in timpul acela ma intrebam lucruri de neintrebat si primeam raspunsuri de neraspuns.
ametita cum eram,mi am oprit propiul taxiu(atunci intelesem ca e al meu),ocolind toate drumurile care imi serveau ca posibilitati.

Un comentariu:

Mihai spunea...

Laura, tu ești mereu amețită. :)