If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

marți, 30 noiembrie 2010

.


"nu incerca sa faci nimic".
de parca as asculta eu vreodata de cineva. si de parca mi ar pasa orice ai zice tu in momentele astea. incercarile nu ma reprezinta. voi ajunge si acolo dar nu acum. tot ce fac,zic e drept poate fi aberant uneori sau poti sa ai impresia ca am dreptate,sau nu,sau ca ascund ceva-sunt doar niste impresii,iluzii formate in subconstientul tau in momente nepotrivite. dar totul este concret,concis pana la un anumit punct.nu am sa ti stau sa ti explic procesul pentru ca nu ai intelege.da am curajul sa zic asta .si nu pentru ca tu ai avea o problema,stiu sigur ca ai,dar nu referitor la ce ma intereseaza pe mine ci pentru ca niciodata nu ti am aratat ce simt,ce fac,ce cred cu adevarat in lucruri pe intelesul tau. totul e subtil ,prea subtil pentru oricine altcineva .mai putin pentru mine.

m am invartit printre aceste cuvinte doar ca sa ti zic ca m am suprasolicitat psihic ca sa fac fata realtitatii tale,draga S. si ca mi a fost dor intr o oarecare masura de ceva din tine.

Un comentariu:

Mihai spunea...

dacă de acum în colo ai găsi un titlu potrivit (în română blogul tău ar fi superb) nu că nu este...