If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

marți, 24 august 2010

.


Vaaaleu. Iar am ajuns aici. Din noooou. Promit sa fiu scurta si la obiect [desi nu cred ca voi reusi, da tu sa vezi cata suferinta e in mine numa cat incerc] sa nu aberez prea mult. Cel mai mult ! normal ;; ) :)). So. A ma trecut inca un an ,[ :-<] ,[si o sa mai treaca inca vreo 10 sa speram, always together ;; )] de acu o dau si in versuri. Nu stii ce poiata zace in mine. Defapt nimeni nu stie da asta e partea a 2 a. da. Iar o iau pe aratura. Revenind. Cred ca de acest an o sa mi fie cel mai super,mega, hiper [probabil nu au nici o treaba cuvintele astea da ce conteeeaza :))] dor. primul 1 la istorie care ne a marcat 1 an intreg ,si omorat aproape. Cel putin pe mine :)).. tona de injuraturi care le am spus zi de zi ,ora de ora, minut de minut, secunda de secunda chiar.[in anul asta am injurat mai ceva ca in toti anii adunati la un loc :))] rasete ,de zicea lumea ca suntem high[nu ca nu am fi fost :-« ] , foamea =)) [cata durere era pana se termina ora sa mergem sa bagam in noi :))] certuri [ia ca partea asta nu prea mi a placut. Deloc. Da am trecut noi pana la urma. Dupa vreo 2- 3 luni :)).detalii detalii. :))]. Idei care numai noua ne poate veni[ sa mergem in why not la ora 8 dim ,cand femeiea de servici matura pe jos =))]
Cert e ca pe cat am urat anul asta si am vrut sa treaca, pe atat o sa l doresc sa l retraiesc :)). Doar deh nu ne mai intalnim noi cu atatea momente de criza. Pe alea mi le amintesc sigur =)). Si noaptea. Desigur ca au fost momente faine, alea de mai sus [si inca mai multe da ma tem ca ajungi sa faci 18 ani si numai termin de povestit daca ar fi asa :))] da si momente in care iti venea sa te duci dracul. Da ne am razganit si nu ne am mai dus. :)). Cu alta ocazie de acum. Fiind o dura [ :))] nu o sa incep iar cu dulcegarii si asa..you know i love you, and i ll be here for you forever si inca oleaca[desi cateodata imi vine sa mi iau campii cu tine si incep razboaile cand ne certam. Doar un mic detaliu :))]
Eu iti doresc sa avem zile[ah egoista de mine :))] sa apucam sa traim ce avem de trait. Si ce visam sa traim[aiciea mai greu :))] [eu roscata naeaparat :))). Tu ce vreei :))) si tipi buni si si nu numai :))] nu mi vine sa cred cat de scurta si la obiect am fost. Cred ca de asta simt o suferinta in mine :))). N am zis toate detaliile. Da tu le stii. Sper :))
Tu esti singura persoana , da singura de care mi pasa atat da atat de mult [exceptand faptul ca mie imi pasa de toata lumea :)). Ce sa fac.. fiecare cum poate :))].
Hepi b day my dear. :huggle:
De acu ne facem manga. ;; )

Am ziiiiiiiis.

P.s 1 : fututi neamu matii nu mi ai dat melodia aia de pus pe telefon.
P.s 2: mi am pus ceasul sa sune la 8[m a trezit la 7 jumate] tocmai cand visam un tip bun pe care d zeu mai stie unde l am vazut.
P.s 3 : ma doare capul de la atatea p.s uri :)).

Un comentariu:

Unknown spunea...

pai e bine. asta e ideea postului :D