If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

miercuri, 18 august 2010

.


august.august.august. luna asta mi a placut intodeauna . mereu cand isi face aparitia stiu ca ceva se termina sau o sa se termine. vara evident. dar nu numai. imi pare rau ca nu m am bucurat de vara asa cum ar fi trebuit. cat am asteptat o numai eu stiu. si cat o sa o mai astept din nou si din nou.
Imi pare rau ca o sa se termine totul din nou. si o sa o iau iar de la capat. niciodata la fel . As vrea sa am timp sa ti spun tie,toate regretele mele, dar nu am. si ma tem ca niciodata nu voi avea timp pentru nimic.
ma tem ca timpul va fi pedeapsa pe care va trebui sa o indur.
As vrea ca cineva sa ma fi inteles. macar o data .

Niciun comentariu: