If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

sâmbătă, 14 august 2010

.


-nu. azi nu vreau sa mai aud nimic. nu vreau sa stiu de minciunile tale. pt ca da toate parerile de rau sunt niste minciuni!.

- dar stii foarte bine ca ..

- ca ce? ..ca m-ai iubit atat de tare incat m-ai lasat aici singura . ai hotarat tu ca ar fi cel mai bine. ei eu de ce n-as hotari? . de ce sa nu plec sa uit ca existi sa dau dracu' tot asa cum ai facut si tu.

- nu ai facut niciodata asta.

- nu si probabil ca nici n-am sa o fac. stii de ce ?. nu nu stii. pentru ca eu am stiut cum e sa-ti pese de cineva firar sa fie! am stiut sa fiu intelegatoare sa am rabdare . tu ce ai stiut?

- nimic

-gresesti. ai stiut sa ranesti . nu ti-a pasat de nimic. nu ti-a pasat ca ma doare mai tare decat ar durea pe oricine.si totusi uite-ma . sunt aici si nu sunt in stare nici macar sa te jignesc. si chiar daca as fi nu as vrea. dispari acum! . oricum ai plecat de cand te-am cunoscut. niciodata nu ai fost aici cu mine nici fizic nici psihic nici nimic!

- am venit sa iti spun ca ..

- ca nu ti-e dor de mine ca nu ma iubesti ca nu stii ce ai putut sa vezi in mine. acum pleaca.

-----

normal ca a plecat. stia ca orice ar fi fost l-as fi ascultat. dar nu s-a obosit.

Un comentariu:

Mihai spunea...

știi. începutul și tot ce ai spus sună ca ceva spus din orgoliu. Dar sfârșitul evidențiază un artist :).