If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

luni, 5 iulie 2010

shit shit shit.


I hate this summer.clar.si cand ma gandesc cat am mai asteptat o. defapt acum,debea acum am ajuns la concluzia de ce astept vara. pentru ca scap de scoala si am mai mult timp liber. timp liber ca sa rezolv sau nu dramele care se intampla zi de zi. pt ca vara e sezonul celor mai multe drame pentru mine. but.. intotdeauna e un but, vara asta va fi cea mai aiurea de pana acum. poate ca acum vad mult mai bine ce se intampla in jurul meu.si e nasol.
So.. m am saturat de cam toti. nu vreau sa generalizez pt ca nu am ajuns sa cunosc toata lumea ca sa mi dau cu parerea. nu pot sa inteleg,pur si simplu nu mi intra in bibilica mea cum unii stau si barfesc sub nasul altora adica pers e nici la 2 m in fata ta si tu o barfesti in loc sa i spui in fata sau daca tot esti las/a macar sa ai bunul simt-asta fiind o raritate, sa vorbesti dupa. de altfel ma enerveaza la culmea cand persoanele comode care vad doar aparente si judeca dupa ele,fara sa gandeasca 1 min. e scump timpul mai ales in ziua de azi. ca sa nu mai spun de persoanele care nu recunosc anumite chestii doar ca sa fie pe trend-alea ma scot pur si simplu din sarite. si nu numai.i don t give a shit daca se simte vreo cineva. Nici eu nu sunt perfecta nici nu am pretins si nici nu voi pretinde. sigur am facut si eu greseli ca tot omul care nu le au convenit multora ,dar macar imi dau seama de ce fac. intentionat sau neintentionat.Desigur ca acum eu sunt aia rea,aia nemiloasa si etc pt ca spun si nu am sa ma opresc niciodata din spus pt ca de asta am gura,spre deosebire de altii care tac.
I don t hate anybody i just don t care. and this is worse.

Niciun comentariu: