If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

vineri, 2 decembrie 2016

#minus+2



Mă întrebam deseori ce gust au stelele. Mi am dorit atât de mult încât într o noapte m am trezit cu ele pictate pe cerul gurii.
Mă întrebam ce gust au lacrimile de fericire pe buzele altora.
Mă întrebam de valuri, vânt și copaci..de soare, amurg și păcat..
Păcat că te ai vândut pe un preț de nimic..pe un zâmbet irosit.
Păcat că ai ars amintiri de vii..că ai uitat de strigăte și sclipiri..de adrenalina ce-ți curgea prin vene și de nopți pictate sub gene.
Păcat de frici și vanitate.. păcat de aceste extreme exagerate.
Păcat de cuvintele rămase..ce nu pot descrie cele 4 cuvinte frumos aliniate mereu
oh, odă a sufletului meu.

Niciun comentariu: