If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

duminică, 24 februarie 2013

forever and a day

Se ia un context şi două persoane. Rezultatul nu va fi niciodată la fel.Până aici totul e logic şi evident o să mi spui,tu oricare ai citi acum.
Se iau mai multe contexte şi mai multe persoane. Rezultatul va fi mereu la fel. Şi aici intervine logica mea care deşi înţelege se revoltă.Se revoltă pentru că ironia asta omoară tot fără un răspuns concret. Viaţa asta e fix pe dos,sau poate noi suntem. Unul dintre este sigur. E ca şi cum noi fugim către ea să o trăim,să o sfârşim fiecare după tiparele sale,iar ea ne vede şi fuge şi ea..în direcţia opusă.Bineînţeles noi nu vom şti când să cotim sau cât să ţinem drumul drept. Poţi să încerci şi scurtături,dar oare de ce crezi că se numesc aşa? Te vor aduce de unde ai plecat puţin mai repede.
Imaginează ţi un labirint. Eu am să adaug o singură zi. Rezultatul? Viaţa.

2 comentarii:

Adina Ioniță spunea...

E atat de greu sa traiesti.

unu spunea...

Imaginează ţi un labirint. Eu am să adaug o singură zi. Rezultatul? Viaţa.
Foarte fain zis