If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

duminică, 4 noiembrie 2012

details

Un week end relaxant, dacă ar fi să adun anumite părţi din el şi să le pun la un loc. Ar fi primul de când a început toată nebunia cu bac ul şi admiterea annd all that shiit. Am apucat să citeeeesc,finally şi bineînţeles dintr o pură şi nevinovată coincidenţă am dat de un alt superb film care again dintr o pură şi nevinovată coincidenţă joacă şi actorul Jude Law. minunatul actor, de care am mai pomenit într o altă postare numai că era din alt film,for real. Filmul se numeşte Closer şi a picat exact când trebuia.Multe ,multe ,extrem de multe detalii pe care nu orişicine le ar observa sunt adunate în acest film într un mod profund. şi cu un actoooor,că inevitabil tot la el mă întorc,care mi a stârnit interesul să i urmaresc evoluţia lui de la început şi până unde a ajuns pentru că e al naibiii de bun din toate punctele de vedere .atât ca actor cât şi ca înfăţişare. Eu mă plictisesc extraordinar de repede de cam orice care nu prezintă ceva mai aparte,aşadar nu am avut nicicând crush uri printre actori,muzicieni şi etc care să dureze mai mult de nu ştiu 1 lună,2. şi nu mă refer doar la partea asta. Chiar ma gândeam dacă o să găsesc pe cineva care să mi stârnească într atât interesul ,nu ca să aflu care îî este culoarea preferată sau mai nu ştiu ce tabiet uri,pentru că again mi ar trece repede.
Deşi conştientă fiind că nu voi putea ever să mă întâlnesc vreodată sau eu ştiu ce aberaţţi din astea, mă alătur cuminte milioanelor de tipe cu o imensă admiraţie. laăsând la o parte că arată fizic bine,ăsta ar fi un bonus doar. caracterul lui însă şi talentul lui m a câştigat commplet,fiind chiar primul in lista ne existentă de până acum bine ar mai fi Ian Somerhalder dar el e altceva. Ca să termin cu acest subiect vă recomand cu o imensă placere să l vizionaţi şi speeer să apuc să i urmăresc evoluţia aşa cum mi aş dori.
Incredibil căt de multe rănduri pot să umplu despre alţii şi cât de puţine despre mine,ca deobicei. Momentan mi am mai trecut pe to do list pe lângă tot haosul ăsta să termin de citit Kfka pe malul mării de genialul Haruki Murakami şi puţin din puţinul timp care tot se scurge să mă opresc şi să realizez tot ce se întămplă în şi pe lângă mine.
Vă urez ce îmi lipseşte cel mai mult mie: timp. pentru că se pare că şi asta poate deveni o problemă.


Niciun comentariu: