If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

marți, 14 februarie 2012

lucruri insignificative

Mhm,life is messy,sometimes cică. Dacă zic all the times se supără cineva? don t care anyway.
Ninsoarea de afară imi dă un sentiment de o linişte enervantă în ciuda aşteptărilor mele . mai tresar din când în când, doar doar să nu uit unde mă aflu.dar stau într o uitare continuă că doar e iarnă sufocantă afară şi oamenii dau şi aşa pe dinafară.
La alţii realismul e practic total inexistent. La alţii planurile le ies prin toţi porii fiind convinşi că ce e acum va rămâne şi în următoarea secundă. Şi explozii,avalanşe de sentimente ce par a fi durabile când de fapt oh nu,timpul tu,el ,ea a schimbat asta. Schimbare e deja prea mult spus,vorbesc de lucruri măreţe aici.schimbarea şi minciunile tratează aceeaşi idee. Şi te mai miri what the hell is wrong with people.



4 comentarii:

Iona spunea...

prea multa zapada.

Unknown spunea...

welcome to the cruel reality !

Anonim spunea...

alaluia! primesti commenturi! ce mai faci, mai? <3 sper ca te gasesc fericiiiita..

Anonim spunea...

sunt bine, entuziasmata...traiesc, mult, puternic adica...chiar si cand stau pe loc, inchid ochii, imi opresc respiartia..e haos. sunt si confuza probabil...
imi pare rau, poate trebuie sa te lipesti tu de ea, sau sa o dai dracului si sa te lasi prada impulsivitatii...naiba stie, nu mai merita sa iei nimic in serios in ziua de azi :))