If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

fugim nicăieri
















Îmi pierd firea odată cu vremea..
şi timpul îl arunc altor privitori.
Oamenii sunt oamenii,timpul este timp. Adevăr relativ valabil cu excepţia a două lucruri.. oamenii îşi creează destinaţii pe care mai apoi le păresesc, timpul..ei bine timpul nu stă nici în loc nici nu pleacă. Doar noi ne aruncăm dintr o parte în alta,dureroşi de plictisiţi.
Nimic nu este îndeajuns şi cum ar putea să fie dacă baza noastră e inexistentă.aproape mă apasă să zic că şi noi suntem.dar n am să o fac cum mi am închipuit.
Realitatea nu e în prezent ,nici în trecut sau viitor. Dar unde e?
Bănuiala mi este lângă timp -nedefinit,necontrazis,necontrolat.