If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

sâmbătă, 12 noiembrie 2011

year story


numai in povesti o tin. povesti despre ei,despre ani,despre probleme reale sau mai putin reale.
oarecum trebuia sa mai intarzii putin,cu o luna asa .insa pana atunci multe se mai intampla.
n am un inceput consistent ,sfarsit nici atat.doar un cuprins.
din acest moment numai vorbesc de timp,sa fie mai simplu.
m am trezit,nu stiu unde ,nu stiu de ce mai exact. e rapid si frustrant cand realizezi mii de lucruri doar intr un moment.toate odata ,in asa fel incat nici intrebari numai am timp sa mi pun,asa de cultura generala.dar nu asta ar fi problema. nu e nici una defapt.e un fenomen,care mi pune la rabdare ultimele mele limite.dar e bine si asa ,ca doar eu mi am zis mereu: o sa trec prin toate.nu stiu de ce am vaga senzatie ca toate au trecut pe langa mine.
daca tot prevad in cafele,stele si eu stiu ce altele mai sunt,metaforic vorbind, totusi comportamentul nu mi urmeaza gandirea.
azi trebuia sa fie 11,caci ziua de 11.11.2011 a fost ,paradoxala de a dreptu. imi joc viata printre degete sau viata se joaca cu degetele mele asa incat nu voi putea ascunde amarul gust ce mi va lasa acel minut din acea zi.

Niciun comentariu: