If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

duminică, 20 noiembrie 2011

între timp















Am atatea de facut dar eh,parca ce e daca ma mai lungesc putin.
Dragul meu timp,observ si eu cam intarziat probabil,ca toata lumea a ajuns sa fie obsedata de tine. Ei cred ca asa se detine « controlul ». a cui ? asupra ce ?
Pentru ca eu nu inteleg acest lucru nu inseamna ca ar fi ceva deosebit,asta clar. Si totusi dintr un anumit moment imi vine sa injur toate natiile posibile din cauza neintelegerii sau nerabdarii. Mi a trecut prin fata ochilor un titlu de carte « dragostea nu tine decat 3 ani » or smth like that si probabil nu m as fi aprins atat de tare daca nu mi aduceam aminte ca ajunsese prin mainile mele odata. Greseala vietii mele ca am fost prea curioasa.
N am nimic cu autorul cartii,sau cu oricine altcineva\altceva,prinsesem ideea deodata ca da dragostea nu tine,si nu din pricina titlului « foarte » sugestiv, dar acei 3 ani ma intreb cum i o fi masurat sau cat de data peste cap i ar fi lumea cand ar afla ca mai sunt si exceptii sa dureze mai putin sau mai mult cu o zi,luna,etc.acuma na poate o fi metaforica chestia si am facut spume la tastatura degeaba dar din oricare ar fi motivul ,faptul e deja consumat.
Si nu numai cu dragostea ca,pacatele mele, e un subiect prea « usor « de discutat asa ca e bine tinut la distanta, da in tot. Precizie, precizie si iar precizie. Noroc cu geniile astea ca altfel poate traiam mai « nesiguri » si mai linistiti.

Niciun comentariu: