If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

duminică, 14 august 2011

and again





Love,love, love. What have you done to us?

Imi incep postarea cu precizia ca nu am nimic cu absolut nimeni. Desi ma obosesc degeaba caci oricum fiecare interpreteaza cum vrea. Avand in vedere ca printre altele mereu si mereu am sa am ceva de spus probabil va fi prea mult de data asta.
Am ajuns la revelatia de a dreptu stupida,jalnica whatever ca intreaga mea viata am cerut adevarul si mi s a oferit opusul.psihologie inversa probabil .numai ca in cazul asta nu era deloc necesar. Dar desigur lucrurile s au degradat intre timp si cu inca,propii mei ochi vad aceeasi poveste ,care inevitabil ma include si pe mine.
Toti suferim,intr un mod sarcastic vorbind. Si tooti vrem acelasi lucru in afara de altele. Love. Oh damn love. Care te poarta ,cica, pe cele mai inalte culmi de numai stii cum sa te ntorci.bazat pe minciuna desigur. Caci unde vei gasi un tanar sau o tanara ( nu vreau sa generalizez desi ar trebui ) dispusi sa infrunte tot pe o alta baza ?.something new. ?And yes. Viata de om (ca de altceva nu cunosc momentan) are milioane de defecte.true. ca daca ar fi prea perfecta ne am plictisi spun unii. Probabil ei stiu cum e. and so on.dar problema poate nu e aici. Cu dragostea in sine. Si ma refer la orice fel .problema e desigur cu noi,care nu stim si mai ales nu vrem sa facem fata macar la ceva.totul devine,cica, mai simplu cand amagesti persoane luni,ani secole ma ndoiesc din fericire, cand inevtabil minti si pe cei din jurul tau caci cum sa pari slab de fire,cum sa te faci de ras? Oh yes.si desigur nu lipseste si egoismul care da dracu tot. Cam foarte tot.
Dar pentru asta s a inventat vodka nu ? sau altele dar asta e doar o preferinta de a mea. Caci tooooti dorim fericire nespusa cand nici macar nu putem suporta sa fim fericiti mai mult de cateva zile. Si apoi ah cat de batuti de soarta suntem si cate si mai cate.
But life happens aaaallll the fucking time. Ce e cel mai trist,de a dreptu e ca da fiecare isi vede d viata lui. Dar in acelasi mod. Se molipseste presupun. Intotdeauna aerul mi s a aratat ca un inamic nevazut. Aratat-nevazut. Yeah, s ar putea sa fiu putin confuza asa spre final.
Insa am sa deviez putin asa ca incheire, de la ideea de mai sus, sperand ca univerul va tine cu mine macar o data n viata mea,adica maine. Sa fie o zi buna de poze si fara zone de labari. Pretty please.

Niciun comentariu: