If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

sâmbătă, 11 iunie 2011

written on my heart



























ne trebuie un aer ne mai respirat printre altele..

de atatea ori te trezeai si adormeai, ca uitasem sa mai si numar.
si ti notai nenumarate ganduri de neinteles pe un vant adesea puternic, care ti spulbera pana si ultima rasuflare.
daca ti simteam eu,dintr o nevinovata conincidenta oboseala,te opreai si mi spuneai de fiecare data nu ,nu, nu.
dar ma ascundeam printre priviri,deviind totul intr o alta directie.

O data ne am oprit pe o iarba albastra,credeam eu, in alta lume.
si mi ai cerut o ciocolata. nu aveam. si nici bomboane.
dar tu mi intindeai mereu mana,probabil din acelasi singur motiv. sa creezi o legatura in doar cateva secunde ca dupa sa pierzi totul sub acelasi zambet al meu.

cand serile ne prind din urma ,uiti sa mi ceri ciocolata. sau sa mi furi din propriile cuvinte..
doar tii strans o mana si imi inchizi ochii o data cu ai tai.

Niciun comentariu: