If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

sâmbătă, 18 decembrie 2010

.


Oamenii isi traiesc intreaga viata si nu se indragostesc niciodata. [...]

Zgomotul masinii m a trezit din visare.Dupa 3 ore de mers ajunsesem,cica, la destinatia mult dorita dee...de?
Bun,nu conta. mi am coborat picioarele din masina constand ca frigul ,subit, se instalase in oasele mele datorita imbracamintei foarte adecvate pe care numai eu puteam sa o port.imi auzeam numele, vag ,la o distanta de vreo cativa metri,dar nu realizasem exact unde ma aflam.nu bausem nimic si totusi traiam cu senzatia ca da. aveam impresia ca asa zisul destin are chef de glume intr o dupa amiaza tarzie de ianuarie asa ca ma hotarasem sa l ignor. dupa ce am ajuns la relevatia ca nu cunosc nimic din ce vedeam sau auzeam, mi am luat doza de pepsi si am incercat sa mi pastrez echilibrul pe straduta ciudata, pana la cabana. 2 feţe zambitoare pareau ca ma cunosc insa eu ma pierdeam in teorii mai mult sau mai putin importante si nu am fost probabil atat de politicoasa cat ar fi trebui . mi am facut drum printre cei 2 sa ajung in" sufragerie" unde aveam sa ma incalzesc putin.
Dubios era ca simteam cum realitatea se confunda cu visul si invers. m am asezat in fata focului si m am autoservit dintr o cana lasata prin apropiere.mi am inchis ochii si mi am lasat degetele sa umble pe marginea canii,in ideea de a mai opri putin timpul in loc.
"cum?" si "unde?"si au facut aparitia,venite de la o voce la care am tresarit. mi se parea a naibi de cunoscuta si totusi nimic concret.apropierea a fost mai mult decat imediata si cuvintele destul de coplesitoare. pe moment intelesesem ca apartineam cuiva,de care nu mi mai aduceam aminte..

Eu nu am iubit niciodata in cei atatia ani pe care ii am.eu nu stiu cata raceala si cate ierni sunt prezente in suflet dar stiu ca vreau o vara doar a mea.

2 comentarii:

Mihai spunea...

nebuniaaaaaaaaaa din varăăăăăăăăă

Pauza De Tigara spunea...

ma bucur ca nu te grabesti...decat sa te arunci in iubiri gresite mai bine incerci una aproape potrivita :)