If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

luni, 27 decembrie 2010

4,4,4 pereti si suflete


n o i impreuna facem 4,separat nimic.

Mi s a spus ca nimicul intotdeauna va fi mai bun. si t e cred.poate.

Cedasem la un moment dat altfel caci gandurile pentru prima oara se oprisera. vedeam,ciudat aceeasi forma rotunda si patrata oriunde imi miscam ochii. nu respiram in ideea ca o sa adorm. si am reusit,fara aer si fara ganduri,nu sa adorm, ci sa stau fata in fata cu reflexia a ceea ce eram si poate mai sunt. masuram imaginile pentru a gasi punctele comune,nu ceea ce vroiam sa aflu cu adevarat.

Brusc,aerul isi facea loc,subtil printre 4,4,4 pereti.

Mi am ridicat mana nu in in ideea de a lungi asteptarea unei salvari mai mult inchipuita ,ci sa ti demonstrez ca nu ma voi pierde niciodata in 4,4,4 suflete.