If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

miercuri, 17 noiembrie 2010

.


azi e o zi gen in care ai vrea sa stai in pat sa mananci tot felul de prostii si sa te uiti la tot felul de emisiuni aiurea [ceea ce am si facut] dar constati ca statul in pat dauneaza mai mult decat orice altceva[asta daca nu dormi,ceea ce la mine nu a fost cazul] si incerci disperat sa gasesti ceva d facut prin casa pentru ca afara e prea frig ca sa ti misti fizicul.
constat ca timpul s a oprit ceva mai mult decat am banuit,,si asta e bine. de mult nu am mai avut aceasta senzatie.
ma simt ca si cum am baut 2 l de coca cola si am mancat cel putin 2 ciocolate[nu va recomand sa incercati aceasta combinatie].



note to myself: niciodata sa numai pozez tipi dubiosi ,noapte cu blitul,de la etajul 6.
mereu sa ascult conversatiile pana la sfarsit.

Un comentariu:

Patri :) spunea...

Si eu am zile de genu. Si eu chiar beau 2 l de cola si chiar manc 2 ciocolate....

" note to myself: niciodata sa numai pozez tipi dubiosi ,noapte cu blitul,de la etajul 6." Mi se pare ..cute oarecum... :-?
Si`mi aminteste de un note pt mine : Nu`ti mai spiona vecinii dubiosi din blocu` de vis-a-vis cu binoclu. :))