If I were really really ridiculously wealthy, I wouldn’t buy a mansion, just tiny apartments in every city I love.
Mara Wilson

joi, 28 octombrie 2010

.


eu stiu. stiu totul si nimic .stiu sa prefac realul in ireal si invers.stiu ...
eu.. nu ascult de nimeni. doar de gandurile mele care ma invart si ma invart.pana ametesc ,dar imi revin .insa azi m am oprit . gandurile mele au fost inlocuite cu ale tale si nu m am mai invartit.si nu era ca si cum as fi fost altcineva sau o schimbare majora.
apoi ma invarteam iar.. de 2 ori in acelasi timp in sens diferit cu intesitate diferita. dar numai ameteam.am stat pret de cateva secunde si le am ascultat. te am ascultat. te am simtit. si te am trezit. si m am trezit.
mi am deschis palma si am desenat 2 stele pe ea.erai acolo,esti si vei fi tot timpul. da eu nu eram,nu sunt si nu voi fi..

Niciun comentariu: